Badminton. Regulamento, técnica, táctica.

  INSTALACIÓNS E MATERIAL.

Imos comezar no regulamento ca parte do campo. As líneas do campo deben verse con claridade, e teñen que ser de cor branco ou amarelo.

Os postes deben ir colocados sobre as líneas laterais de dobres independientemente de si se xoga individuais ou dobres.



Referente ao volante pode estar fabricado de materiais sintéticos ou naturais, pero sexa do material que sexa teñen que ter unhas carcaterísticas de voo semellantes, debe constar de 16 plumas cunha base de corcho.



Ahora falaremos da raqueta, esta debe conformar unha estructura que non esceda os 680 mm de longo e os 230 de ancho e debe ter as seguintes partes: mango, unha area de cordas ca que o xogador vai golpear o volante, unha cabeza de raqueta que rodee ditas cordas, unha varilla que conecte o mango ca cabeza, e a gorxa (esta non sempre se dispón dela) que conecta a varilla ca cabeza.



Ahora deixaremos un pouco de lado o referente co material. Empezaremos a falar xa sobre o xogo.

REGULAMENTO

Antes de comezar o xogo faráse un sorteo e o lado ganador decidirá se comeza a sacar ou o lado da pista no que comeza a xogar.

TANTEO

Un partido xogarase ao mellor de tres xogos a menos que se acordase doutra forma.

O primeiro lado que gane 21 puntos ganará un xogo.

O lado que gane unha xogada sumará un punto ao seu marcador. Un dos lados ganará a xogada cando, o lado contrario cometa unha falta ou o volante deixe de estar en xogo porque toque a superficie da pista contraria.

Si o tanteo empatase a 20 iguais  o primeiro lado que consiga alcanzar unha diferencia de dous puntos ganará o xogo. 

Si o tanteo empatase a 29 iguais o primeiro que consiga o punto 30 ganará o xogo. 

CAMBIO DE LADO 

Cambiarase de lado nos seguintes casos: 

  • Ao final do primeiro xogo
  • Ao final do segundo xogo en caso de que houbera un terceiro
  • No terceiro xogo cando un dos lados chegue a 11 puntos.
Un pequeno inciso importante, se os xogadores no cambian de lado deberán facelo tan pronto como se decaten do erro e o volante non esté en xogo e o tanteo permanecerá como está.

SAQUE O SERVICIO  
1.Ningún lado debe retrasar indebidamente o saque uha vez o servidor e o receptor esten preparados.
2. O servidor e o receptor deben estar colocados dentro dos cuadros de saque diagonalmente opostos sen tocar as líneas que limitan os cuadros de saque.
3. Todo o volante debe estar por debaixo de 1,15M desde a superficie do chan no momento de ser golpeado pola raqueta do servidor.
4.O voo do volante debe de ser proxectado hacia arriba dende a raqueta do servidor de maneira que pase por encima da rede e caiga no cuadro de saque do receptor.
5.No saque de dobles durante a execución do saque os compañeiros poden situarse en calquera posición do seu campo sempre que non impidan a visión do servidor nin ao receptor oposto.

TÉCNICA 

No saque imos a diferenciar dous: saque corto (de dereitas ou de revés) e saque largo (de dereitas ou de revés)

SAQUE CORTO

O obxetivo é que o volante desplacese na traxectoria diagonal sobre a rede para que a súa caída sexa cercana a línea de saque rival.
A traxectoria sería pasar cerca do borde superior da rede caendo proximo a linea de saque corto do campo contrario.
 

SAQUE CORTO DO REVÉS

O obxetivo sería o mismo que o anterior ca diferencia que ao realizalo do revés pode ir hacia a dereita ou hacia o corpo do rival polo que che ofrece moitas máis tipos de variantes facendoos maís complicados para o rival.
O impacto do volante deberá realizarse a altura do abdomen e o movemento da muñeca é clave no momento de determinar a dirección.


SAQUE LARGO

O golpeo deberasé realizar por debaixo da cadera e a cabeza da raqueta por debaixo da man que a suxeita. O saque deberase realizar cruzado hacia o área de saque do xogador contrario.
O volante conseguiria unha traxectoria moi alta e chega hasta a línea de saque largo do campo contario.

SAQUE LARGO DO REVÉS

A traxectoria e a mesma ca o do anterior, este saque faise co obxetivo principal de sorprender ao rival, xa que polo xeral estaría esperando un saque corto.


CLEAR

Golpe defensivo que consiste en enviar o volante ao fondo da pista contraria. A traxectoria sería hacía arriba facendo unha parábola dende o fondo da pista desde donde se realiza hasta a parte posterior da pista do oponente.


SMASH

Golpe ofensivo de traxectoria descendente e rectilínea que consiste en enviar o volante a media pista ou a fondo da mesma, este golpe realizarase sempre desde unha man alta. Este golpe é o que debe ter unha maior inclinación para chegar o antes posible ao campo rival.



DRIVE

Golpe ofensivo que se realiza a unha altura media. O obxetivo é que pase o volante a unha altura o máis pegado posible da rede e da maneira máis rapida e paralela posibel.

LOB

Golpe defensivo que se realiza cerca da rede a traxectoria e de abaixo a arriba e hacia o fondo da pista, este golpe é un golpe que se realiza de man baixa.


Resumen das traxectorias dos golpes 



TÁCTICA

A táctica é o conxunto de componentes que se integran para satisfacer situacións durante os enfrentamentos.
Na táctica do bádminton hay que ter en conta varios componentes como poden ser: o espacio, a disposición xogador-volante, o espacio do xogador (e do compañeiro en caso de dobles) e os elementos básicos de xogo.
A nivel do espazo vamos diferenciar dous tipos; a nivel horizontal e a nivel vertical.
No nivel horizontal destinguense 9 espacios diferentes(3 adiante,3 no medio e 3 atrás)


E a nivel vertical, que tamén distinguense varias zonas.



Logo na táctica tamén é importante analizar a velocidad e a traxectoria do volante para saber que golpe facer e realizar un bo contrataque.

Algunhas cousas que se poden facer ou ter en conta á hora da táctica serían:

  • Tirar as esquinas aproveitando os espazos.
  • Tirar o  máis lexos posible do oponente,normalmente soen ser diagonais
  • Buscar os puntos débiles do oponente.
  • Condicionar a devolución do rival
  • Buscar que o rival xogue en zonas defensivas e deste xeito que teña poucas posibilidades de facer golpes de ataque.
  • Ter anticipación ao rival e ao seu golpe.
  • Aconsellase buscar as pernas do xogador de adiante rival.
  • O lugar máis aconsellable de enviar un smash nun partido de individuales é hacía as líneas laterais.

En dobles táctica ofensiva:
  • O xogador con máis potencia deberase colocar na posición de atrás e o máis ágil na posición de adiante.
  • O xogador dianteiro deberase colocar no centro da rede para deste xeito interceptar os golpes rivais.
Táctica defensiva:
  • A posición máis efectiva é a que comtempla a ambos xogadores na mesma altura.
  • Intentar gañar tempo realiando lobs buscando o erro da parexa contraria.
  • Intentar que cheguen os golpes hacia os lados.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

La activación

La activación lo podríamos definir como un estado general del individuo que implicaría estar en alerta, estar "vivo" es decir, pon...